donderdag 13 september 2018

6. Doe mee aan 100 prijsvragen

100/100
Ik loop altijd te zeuren dat ik nooit iets win, dus daar hoop ik verandering in te gaan brengen. Ik ga meedoen aan 100 prijsvragen en ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.

Update: Ik heb in elk geval twee toegangskaarten gewonnen voor kasteel de Haar :)

En dat waren er 100! het was eigenlijk verrassend makkelijk om mee te doen aan 100 prijsvragen, want eenmaal op een website, klik je heel gemakkelijk door naar nog meer prijsvragen. het bevalt me prima, dus ik ga eens kijken of ik na 250 prijsvragen nog steeds enthousiast ben. Wel heb ik een apart mailadres aangemaakt voor prijsvragen, want ik word helemaal gek van alle spam die er voorbij komt in mijn mailbox!

Dit zijn de prijsvragen waaraan ik heb meegedaan:

Een paar Timberland schoenen - Grazia
Een Kenwood Spiraalsnijder - GezondNu
Een suède shopper van Cha-label - VT Wonen
Een complete set Edelweiss Zonverzorging - De betere wereld
Een tuinboek - Tuinseizoen
Kaartjes Great White Shark Omniversum - Nat Geo junior
€200,- Shoptegoed Douglas - Douglas
Simple Smart BBQ van Julius Jaspers - Show.nl
Een buitenkeuken - Vtwonen
Een Lowe Alpine Aeon 27 rugzak - Hiking site

Drie zakken kattenvoer - Pet's place
Een DAB+ radio - Ziggo
Een verrassingspakket met Hippeas snacks - De betere wereld
Vandyck dekbedovertrek - Story
Blouse van Joseph Ribkoff - Story
Een kledingset van SQUARE - Landleven
Een badjas van organisch katoen - De betere wereld
Een Magic Body Fashion setje - kek mama
Mijn grote vriend Leeuwwitje - Querido
Een BIJendiner voor 2 personen - Groei

Kaarten voor de speeltuin Linnaeushof - Story
Een klassieke cocktailjurkje van Joseph Ribkoff - Story
Een Leuchtturm1917 Notitieboek Emerald Medium - Hobbyhandig
Star Wars: The Last Jedi - Kijk magazine
Garofalo pastapakket - Foodies magazine
Reis naar New York t.w.v. € 2.000,- - AllSafe Geen reis gewonnen, maar wel geurstokjes t.w.v. €19,95
Twee kaarten voor Flavour Flair 2018 van Big Green Egg - Foodies
Agropošta natuurlijke limonade aardbei - Foodies
MAGIC Bodyfashion setje - Max magazine
Ontspannen in sauna - Max magazine

Boek Jill Mansell, Stuur me een berichtje - Max magazine
Magical Tuinhortensia voor moeder - Max magazine
Soldaat van Oranje - Max magazine Boek
Smokey Goodness - Food and friends
Sapph Tomini badpak - Grazia
Aveda Chakra Balancing Body Mist - Santé
Waterfles van Mizu - Santé
10 nagellakjes van Sally Hansen - Santé
Basil fiets- en laptoptas - Santé
Skincare-routine op maat van Paula's Choice - Santé

Een pakket voor gezonde voeten van Mycosan - Santé
Een set van Seafolly - Santé
Kärcher Window Vac - Santé
VIP-Pakket Jurassic World: Fallen Kingdom - Totaal TV
Een hangstoel van Dille & Kamille - Landleven
Een Solextoertocht voor 2 personen - Radio NL
Symbolische sieraden van Kaya - Max
Een handgeweven sjaal - Story
Set Iron Claw Slab Shad Dobbers - Beet
Escape Room The Game - Show

Donald Duck schoudertas - TV Film
Nintendo Switch plus - Stoer
Badjas van organisch katoen - De betere wereld
Hotelovernachting Zuiderduin - Plus online
Een Lowe Alpine Aeon 27 rugzak - Hiking Site
Limited edition Lacoste polo - Pluto sport
Magic body fashion setje - Kek mama
Plus cadeaukaart - Plus
Draadloze oordopjes van Rolfstone Nova - Kijkmagazine
Kaarten voor Nick & Simon in Ziggo Dome - Show

Libelle relaxplek - Libelle
Kaarten voor OH MY! Festival - Show
Een hippe regenjas - Gezond NU
Kaarten voor Bospop - Lust for Life
Tafelbarbecue van Primus - Nouveau
Baby towel van Palais de l'eau - Yoga International
Sony Noise Cancelling headset - KPN
Boek Pretty boy (Ingrid Ooninck) - Gloss
Toegangskaarten voor Films en sterren op kasteel de Haar - MAX
Dolce Gusto apparaat en één jaar gratis capsules - Bol

Kneipp Beauty Geheim Verwenpakket - Kneipp
Een outfit voor je kind van NOP (niet mijn kind, maar mijn neefje in dit geval ;) ) - Kek mama
Boek 'Tuinieren in potten’ - Seasons
Overnachting Bed ’n Breakfast in Egmond aan Zee - De betere wereld
Prijzenpakket - Vivara
2 Flessen natuurlijke Siroop van Soof - Yoga international
Een Balmain-zonnebril van Specsavers - GezondNu
Een Rivel Princeton stads/toerfiets met hippe picknickmand - GezondNu
Een Basil fietsschoudertas - GezondNu
Een eerstedagenvelop met 10 veldbloemenpostzegels - Seasons

Een PLUS Cadeaukaart - Plus
Een Agropošta-pakket met 7 flessen siroop - Delicious
Een Livengo steigerhouten familiebed - Kek mama
Een pakketje met bloemenzaad - De betere wereld
Driedaagse stedentrip - Albert Heijn
Coole strandspullen voor de zomer (voor mijn neefje natuurlijk) - Pebble TV
Boek kleuren op nummer - HobbyHandig
Boek 'Het einde voor beginners' - Omroep MAX
Een compleet uitje in eigen land - Omroep MAX
Boek 'Het zwembad' - Omroep MAX

Boek 'Leven en laten leven' - Omroep MAX
Toegangskaarten Omniversum - Omroep MAX
Garenpakket van Durable - HobbyHandig
Dot to dot-puzzelboek - HobbyHandig
Handletterset - HobbyHandig
Food experience van Robèrt van Beckhoven - Show
Boek 'Het mooiste Nederland' - Landidee
Horloge van Danish Design - Margriet
2x Boxershort - Story
Natuurlijk verzorgingspakket BioLab van Alyssa Ashley - Story

Geen opmerkingen:

Een reactie posten